Η εκδήλωση με γενικό θέμα: «Το Συναξάρι της Εξόδου» θα πραγματοποιηθεί στο προαύλιο του Ιερού Ναού Αποστόλου Παύλου και θα περιλαμβάνει θεματική ομιλία, με τίτλο «Η ντάπια της Λουνέτας» από τον κ. Γεώργιο Αποστολάκο και επετειακή συναυλία με το μουσικό σχήμα Psalterio Ensemble.
200 χρόνια μετά η μνήμη γίνεται φλόγα και η θυσία γίνεται φάρος ελευθερίας! Η παρουσία και η συμμετοχή όλων θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή για τους διοργανωτές της εκδηλώσεως και θα λαμπρύνει τον εορτασμό της ιστορικής μας επετείου.
